torstai 11. kesäkuuta 2015

Käytiin taas kokeessa

Tälläkertaa haettiin VOI3 tulos pisteillä 214/320.
Tuomarina meillä toimi Hannele Pörsti.

Rukilla ei ollu kauheen hyvä mielentila, itseasiassa oli aika huono, katsoin kokoajan milloin olisi hyvä keskeyttää mutta päästiin jatkamaan loppuun asti vähän piti nostella liikkeiden välissä.

Mutta liikkeisiin;

Paikalla makaaminen: 10
no comments, hieno rauhallinen makaaminen kuulemma.

Seuraaminen: 8
Muuten ihan hyvä mutta muutamat perusasennot jäi tekemättä.

Liikkeestä istuminen: 10
Mun mielestä vähän hidas mutta kävi heti käskystä.

Luoksetulo: 0
TÄH!!! Olin kun sain arvestelulapun käteen.. Luoksetulossa teki kaiken ekalla, laukkasikin kaikki matka välit, mihinkään ei tarvinnut ylimääräisiä käskyjä. Se oli mun mielestä ihan hieno. Mua häiritsi sen verran paljon että kävin kokeen jälkeen kysymässä miksi saatiin 0, onko joku kämmännyt? Ei, kyllä ihan tarkoituksellinen nolla, johtui siitä että Ruki käskyni jälkeen liikkui muutaman askeleen pysäytyksestä. Mun olisi pitänyt myös huutaa käsky aikaisemmin.
Ei mua häiritse, olin iloinen että sain palautteen ja ensi kerralla sitten tehdään paremmin :)

Ruutu: 9
Juoksi ruutuun, mulla oli pieni aivopieru ja huusin "seis" käskyn jälkeen varmaan vasta 30sek jälkeen maahan käskyni. Sieltä seuraamaan, Ruki tuli, mutta pomppi jotain omiaan ensin oikealla puolella ennenkuin siirtyi seuraamaan.

Hyppynouto: 8
HIIIIIDAS, osittaista ravaamista osittaista laukkaa.

Metallinouto: 10
Laukkasi kapulalle, otti suuhun ja laukkasi takaisin.

Tunnarit: 8
Vähän sähläs siinnä, muuten ihan hieno.

Kaukot: 0
Ei vaan nouse seisomaan kokeissa... Ehkä sitten seuraavassa?

Kokonaisvaikutelma: 8
On kuulemma hieno ja hyvä koira mulla :)

Seuraavaa koetta odotellessa.

Kiitän myös meitä useamman kerran tuomaroinutta Pörstiä, hieno ja pitkä ura takana tuomarina niin TOKOssa, Pekossa että PK-puolella! ☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti